Friday, June 19, 2009

Saya Suke Coklat

Saya sgt seronok
kerana ramai org yg sayang saya dan telah memberikan saya coklat

3 minggu lepas, bubu telah memberikan saya sepaket mini sneakers yg telah dibeli dr langkawi
Senakers adalah coklat yg plg saya suke.. saya telah menyimpannye didalam box harta karun saya..

2 minggu lepas, uncle telah membelikan saya farrero roche.. tp terpakse berkongsi dgn ahli keluarga saya... tp saya pasti saya adalah pemakan plg banyak... muahahahha... coklat itu telah habes pada hari ini..

semalam, kawan sejak dr darjah 1 iaitu mazlina telah memberikan saya toblerone yg sgt besar... saya sgt suke.. adakah coklat itu dibeli dr london atau dikepong? tidak pasti.. saya sayang utk membukanye... kotak harta karun tidak muat utk simpan sbb toblerone itu terlalu besar...

saya suke coklat
jgn halang saya mkn coklat
ada fakta yg menyatakn coklat dapat mengurangkan tekanan
jika kamu tidak mahu saya gila, jgn halang saya mkn coklat

** pesanan utk kak ngah, ajiq n aqilah : jgn selongkar bilik saya utk mencari dimana box harta karun cholat saya terletak
Hey! Hey! puan saff! jgn bermimpi nak curi2 ye colat saya

4 comments:

AdamSofiya :) said...

hehe,tak curi pon..amik jerk..sbb ko bukan mkn..simpan sampai berkulat..baek aku hbskan....
huhu...

tidoz said...

oit2
ko da amek ek
patotla berkurang!
jgn sentuh eh
kalo x declare war

syazlysya said...

Baru je terfikir nak bawak tentera ku untuk mencari box harta karun tersebut.... ermm... takpe... misi akan diteruskan... saff, jangan makan sampe habis k... tinggal sket utk kami...

tidoz said...

muahahhaha
cis2
ade hati tu
aku dah tanam dalam2