Wednesday, June 17, 2009

Here We Go...

Ok la.. Ok la.. atas permintaan ramai... yg asyik dok ngutuk aku sbb aku x update blog... WEIII!!! aku x de mase kay! aku tgh buat2 bz ni!!.. hahhaha


dan anda tahu kenape saya boleh mengupdate blog ini sekarang?? cube teke.. cube teke...


YE BETOLL!!!!

boss saya telah mengangkut beg laptopnye dan handvag pelbagai lalu kluar dr opis.. YES! YES!

x perlu berpura2 bz...


Dem! tp kenape hari ni yang dia kluar??? sbb aku mmg ade kerja nak kene siap ni?? isk2.. rugi2.. bos x de tp keje ade..


HOI!! HOI!!! JANGAN MAKAN GAJI BUTA!!!

x berkat tau.. cane nak p haji pakai duit x berkat??

errr... kalo mmg x de keje tu bukan kire gaji buta kan??

hhahahhaha

banyak gile nak update ni tp x prepare gamba lg...

x syok la kan kalo cerita gamba x de.. nantikan cerita ceritu saya ye..

No comments: