Monday, June 1, 2009

lilac

kamu tau ape itu warne lilac?
x tau bukan?
saya pon x tau
lalu saya tanya kepada encik google
dan encik google sarankan saya tya kepada encik wiki
menurut penerangan encik wiki,
"Lilac is a color that is a pale shade of violet. It might also be described as light purple. The actual color of the flower of some Lilac flowers is a much deeper color"
korg mesti x dapat bayangkan kan? kan? kan?
sila google image
saya malas nak upload gamba
ekekekke

ok.. berbalik kepada cerita
kenape saya perlu tau warna ini?
kerana saya perlu membeli kain atau baju yg sesuai warne lilac utk dipakai di majlis pertunangan seorang sahabat senget saya
ye.. sume kawan2 baek saya adalah senget..
saya memelukannye pada 11 julai
sempatakah?
saya maseh belom mencarinye
bak kate bakal tunang kepada batu
"jgn pakai pink! pink warne baju aku! pakai LILAC!
n jangan overshadow aku!"
baek bakal tunang batu!

cane ni?
bile nak beli baju?
kat ne nak beli kain?
dem2
kalo x pakai warne baju lilac,
bakal tunang batu kate
"jangan salahkan aku kalo ko x masok frame!"
dem2

LILAC!!! dimana kau???

No comments: