Thursday, June 18, 2009

hutan lipur kanching

WARNING : POST INI BUKAN UNTUK MENGGLAMERKAN BOY.. CUME GAMBAR PEMILIK BLOG TIDAK BERAPE COMEL DAN COMET DAN SEDIKIT SEKSI..

ok.. kitorg (merujuk kepada saya dan boy) telah 2 kali menjelajah hutan lipur kanching ni..
hampir sampai ke puncak sehinggala kami menemui jalan mati.. nak teruskan takot sbb keadaan kami yg x bersedia (x bersedia merujuk kepada kami pakai selipar dan nasi lemak dah habes, so kalo jadi ape2 x kan nak bakar boy buat bbq?? eyekkkkk)

ok.... kami ambil jalan slow n steady dan kami telah berhenti dibeberape perhentian untuk mandi dan manda... hanya berdua.. nampak seperti org gile tp kami telah berjaya menjejaki air terjun yg org laen x tau (mungkin dlm 100 org yg dtg hanya 2 org sahaja yg tau mane nak naek tpt ni)

sgt2 cantik tempatnye... anda akan super kagum... tp ntah mengapa kamera saya tidak dapat melambangkan sgt tempat yg sgt cantik ini... tp percaye la.. tpt ini sgt cantik... saya mengambil upah RM10 satu kepala utk membawa anda meninjau keajaiban ciptaan ALLAH (ekekkeke.... tibe2 je muncul idea nak jadi pemandu pelancong)




nampak kah 2 org dibelakang boy yg macam titik tu? so bayangkan betapa tingginye kami menajat...



6 comments:

AdamSofiya :) said...

menajat tuh ape?

syazlysya said...

haha!! menajat tu agaknye merangkak-rangkak sambil mengambil gambar sendiri dengan gaya perasan comel...

tidoz said...

cis2 ngutuk ek
typo la
amboi2
jom2 p sane
satu kepala rm10

Sweet said...

zed. ni katner. cam best jerh. btau la details. baper jam nk g cni smerk.

Sweet said...

zed. jd la pemandu pelancong aku.mcm tenang jerh.

tidoz said...

hahahha
bole2 rai
no hal la
1 kepala RM10
sila bawak kamera yg canggih
siyes best gile
dekat rawang je
dr umah aku lam 15 minit
nak naek atas tu tinggi
tp byk tempat tok berhenti utk tangkap gambar n menenagkan pkiran
kalo mau aku leh bawak