Monday, June 8, 2009

Kenduri Kawen - Sg Petani - Nilai - Batu Pahat

ok... here we go... kenduri kawen yg terlalu byk n kene p semua kenduri pon sebba sume pon org2 yg saya sayang... so here we goes... d journey started after work ari jumaat yg lepas (5 jun 2009).. kami gerak kol 9 malam n sampai kol 12 di penang bridge.. 3 jam... hihi.. sampai2 terus tido.. time kasih di atas penginapan free cik intan...

so pg.. pas subuh dah kene bgn.. siap pelbagai then kami p bekpest.. n lepas tu p ke toy muzium sementara nak tunggu tok p kenduri kawen..

maaf ye.. gambar org ditengah itu agak seksi


serupa kah kami? wakkakaka.. dont u dare!






selepas itu kami menuju ke sg petani.. berikut adalah hadiah untuk abg berg.. abg berg adalah abg homeroom saya dia balik pulau dulu dan dia juga adalah bekas client saya semasa di orenda dulu..



Tahniah abg berg n kak hasmah.. terime kasih ye apoy kerana menemani saya


saya mahukan laptop itu!! dan anda mau tahu? adik bradik abg berg sangat hensem... sgt sgt sgt hensem... maaf ye tergatal pula..

kemudian kami telah singgag sebentar di MRSM Balik Pulau.. mengubat rindu kononnye... ahahhaha

lepas tu kami dapat sms dr mak dah.. ajak mkn durian... Nyummy2!.. terima kasih makcikku! durian itu sgt sedap..




maaf wawa. tidak mengajak kamu makan... hihi


mlm itu kami pulang mengambil masa selama 5 jam.. itu pon sbb kami telah tidur di R&R kerana sgt mengantok...
Next Journey..
7 Jun 2009
kawan2 yg saya sayangi telah menemani saya ke rumah sue
tahniah sue n shami..
apa yg dapat dilihat dgn mata sgt sgt sgt sgt cantik..
begitu juga dgn anda!
tahniah.. i lurve u!
ini saya dan wawa

ini nurul dan kak madz...

ini adalah pelaminnye.. sgt cantik!

ini tempat makan beradapnye.. saya suke!

disebabkan mak andam yg cerewet itu.. saya tidak dapat menarik sue untuk emnagkap gambar dgn sopan.. so tangkap dr cermen sahaja lah.. adakah lelaki itu ajim kawan sekolah lame saya? saya lupe... Sue.. kamu sgt cantik!


setibenye kami dirumah pian... kak madz, wawa dan nurul berusaha mengangkap hadiah pian.. sebuah microwave.. sgt malu berjalan dgn mereka kerana hadiah itu sgt berat...

abg din telah pulang, so kami je yg tangkap gambar... Tahniah Pian @ Wak @ Supi dan isterinye Zai @ etan (oppssss!, jgn marah pian...)

1 comment:

AdamSofiya :) said...

bukan etan la..eton!