Wednesday, April 22, 2009

saya perlu sokongan anda

ye anda!
nape perlu pandang kanan?
nape perlu pandang kiri?
anda yg sedang membace blog saya..
saya perlukan sokongan anda
hanya perkara kecik sahaja yg anda perlu bantu saya
iaitu
apabila anda keluar dgn saya
lunch, dinner, breakfast, supper, nonton wayang...
sila pastikan saya tidak makan nasi, mknn bergoreng, minuman manis, berlemak, berminyak, chocolate atau ape2 saje yg sewaktu dgn nya... atau jika anda menghadapi masalah untuk memahami atau mengasingkan makanan2 yg saya boleh makan dan tidak saya akan bantu anda ringkaskan
ringkasannya adalah... anda sila orderkan terus untuk saya, sila ckp kepada abg hensem, akak cantik, makcik hot, pakcik bermisai atau mamak itu "untuk dia (sila tudingkan jari kepada saya) air suam 1, sup sayur 1"
terima kasih kepada sesiapa yg berjaya membantu saya mengurangkan berat badan kerana saya amat perlu mengurangkan berat badan..
anda mau tahu kenape?
kerana selepas elimination week saya dapati begitu banyak baju saya yg telah mengecil.. saya tidak pasti bagaimana baju2 dan seluar itu mengecil tp jauh disudut hati saya adalah kerana pertambahan berat badan saya yg amat tidak boleh dikawal..
jadi, seruan untuk anda semua, jika sayangkan saya.. sila lakukan perkara2 diatas.. terima kasih

3 comments:

AdamSofiya :) said...

hbs...sape nak mkn mknan aku kalu tak hbs...rugi2

tidoz said...

ini lah manusia yg plg "MEMBANTU" dlm hidup aku.. huhu... zeman! pukol!

Zaiman Noris said...

roger that.

debuk debuk.
makan budak.