Saturday, April 25, 2009

hari2 konon2 makan sup

arini x keje
so p mkn ngan chappy n bobot
so dgn konfidennye mengentalkan diri
"makcik, kuew tiaw sup 1"
yes! berjaya
abes je mkn..
"boy, cam sedap je abc dia.. order! kite share"
demm... dah mkn br teringat saya sepatutnye dlm proses berdiet

ptg... msg from kak ngah "zara, belikan ikan keli, kentang goreng sambal, ayam goreng, sup utk ajiq"
di kedai... "bang, ikan keli, ayam goreng, sayur, asam pedas, kentang goreng sambal, begedil... bungkus"
dirumah... "cepat2, masok dlm hidang... lapa!"
tibe2 dtg 1 suare yg x diperlukan
kak ngah - "bukan kate sup sayur je ke?" sambil tersengih
demm!
terlupe lagi rupenye aku

malam.. saff telah order cheese naan n ayam tandori... demm u saff... kuat kan hati... saff adalah makhluk perosak... jgn ikot dia... yes berjaya... teh o suam... la la la la la la la "zed, x abes la, dah kenyang, ko tolong abeskan.. membazir nanti" demm u saff... ko mmg x membantu... so terpaksela.. nampak cam cheese naan yg tgl separuh tu merayu2 supaya diabeskan... dem! dem! dem!

6 comments:

AdamSofiya :) said...

ERK...
dalam kes nie aku yang salah ke?

tidoz said...

ye benar! mmg ko salah

AdamSofiya :) said...

kuang3....

act ko kne kuat lain kali...

aku takkn kasik lagi ko hbskan mknan aku...

ok?

tidoz said...

ok cun!
deal!

Zaiman Noris said...

anda dan cheese nan adalah mangsa keadaan.

sy simpati.

tp anda kene kuat lagi.

bak kate org, xmakan, perut lapa.

note:boleh x anda matikan sistem menyemak-anda-robot (captcha)? sy masej ade ENAM post anda yg belum dibaca.

makaseh

tidoz said...

benar2... saya dan cheese naan adalah mangsa... saya pasti akan kuatkan diri.. minta maaf.. ape itu sistem menyemak-anda-robot (captcha)?