Tuesday, July 14, 2009

Maseh mengorek gambar lame

ya! perasaan yg terganggu beberape hari kebelakangan ini memaksa saya mengorek gambar2 lame.. betape sebenarnye saya sayang setiap org didalam gambar2 didalam hard disk saya... sangat sayang...
memula cam plan nak letak gamba2 korg sume.. tp alih2 tertancap kat gamba sendiri gak.. rase sgt comel... muahahahhaha..
sila saksikan gambar ini... saya maseh cube mengingati, siapakah dibelkang yg buat tanduk itu.. ish.. nampak saya macam setan comel bertudung la pulak.. demit2... x mau tanduk itu! saya bukan setan..


4 comments:

AdamSofiya :) said...

aku tak sure sape belakang ko..
tp yang pasti aku ingat nie kat plaza sungei wang kan?
antara meo ataupon boy kot...sape ek?

tidoz said...

tu la
x dapat recall
huhu

Anonymous said...

oitt..rasa mcm dh sama jer..huhuu meh2 jom mkn durian tghari nie..hahhahaha

tidoz said...

amboi paiz... suke ye kutuk aku.. mknd oyan sorg2!