Friday, July 10, 2009

jgn ngamok sbb aku lame x update atau aku cubit bontot korg!

ok.. shut up everybody...
lalallallalla
saya telah mereng..
kenape? sbb 2 kali diugut bos (err.. itu kata saya, bg dia mungkin borak petang or bincang petang? or meeting ptg?)
mahu saya perform luar biase???
walla
bagaimanakah mahu perform walhal kerja yg ade ni pon saya x wujud pon x mengapa
kerana semuanye memelukan bertahun utk ingat..
bagaimana kerja saya?
ok.. anda bayangkan jalan di sepanjang jalan di ldp
dr tol damansara ke tol puchong
sudah bayangkan?
ok sekarang sila ingat nombor plate setiap kenderaan beserta model dan warna..
haaa! hambik ko!
cube2?
sape dapat mmg saya belanja honda city 1 bijik..
so apakah mau saya perform luar biase??
biase2 cukup la ek kerana saya x tau ape yg nak diluar biasekan
perlukah saya mengubah semua kerete itu menjadi tranformers??
itu saja caranya kalo nak jadi luar biase
dan anda perlu tahu jalan yg digunakan adalah mainframe!
mainframe ok!
kelabu asap mata aku jangkit sekali kat muke tgk mainframe ni
ok... saya x marah... saya cume mahu membebel sbb saya sukekan boss saya.. dia sgt baek hati.. siyes! ini bukan bodek.. dia mmg baek.. tp dia mintak saya bina tranformers??
bagaimana? biarkan.. layan je nasi briani udang lunch ni.. yum2

sila hayati mainframe yg kelabu asap ini

2 comments:

Anonymous said...

ko buat mainframe eh?
ade keje kosong tak?
hehehe..
pening okeh tengok perkataan byk2 tu..

tidoz said...

yup... tau x pe... hahhaha... ade tp tok non exec je.. keje bawah aku? nak ke?
muahahhahaha