Friday, July 10, 2009

Gamba Paspot

bos saya mintak gamba.. untuk dimasukkan didalam chart organisasi yg baru... setelah diselongkar hard disk maseh tidak jumpe gamba passport.. hanya jumpe gamba2 lame.. tibe2 jumpe gamba ni.. sesuaikah ?


tau2... comel sgt kan? yela2... kang abes la pulak bapak2 org di TM ni ngorat aku.. so korek2 lagi hard disk.. hard disk saff pon dikorek.. jumpe gamba ni pulak...

ok2.. sebab ni kawan saff.. x kan la nak letak jadi gamba passpot aku kan? sangat x humanian...
so, mari kite korek lagi..

ye la.. ye la.. korg ingat senang ke aku nak upload gamba2 comel ni... muahahhahaha... nak buat aksi2 ni bukan senang tau.. perlukan bakat seorg comel.. muehehhehe.. ok.. jgn marah..

akhirnya... sbb x jumpe..so aku bukak tmcareer online.. bukak resume dlm tu.. copy paste saja ... selesai.. ni lah hasilnya.. tadaaaaa


sangat skema dan control.. gaya seorg assistant manager kan? ahahhaha


3 comments:

AdamSofiya :) said...

AHAHAHHAA,
SIOT CKP KAWAN AKU..BUKAN KAWAN KO KE?

CIS..
KAMU SGT COMEL,HATI TERTAWAN~

nurulshari said...

hahha
comey

tidoz said...

Terima Kaseh
Terima Kaseh
Saya sgt Terharu.. Sob Sob
Saya mmg comel..