Wednesday, March 18, 2009

Malam yg Nyaman

la la la la la la
sgt sejuk mlm ini
kalau hujan pon bagus
tp saya selese dgn udara sekarang ini
makan ditemani jejaka
pastila perot pon kenyang
arini jejaka no 1
semalam jejaka no 2
sgt nyaman makan malam saya
saya bukan playgirl
hanyalah seorg ladies yg suka makan malam nya diteman
opsss nana!
sorrrrsss
sabtu ni kita mkn bersama kay
hihi

namun ada sesuatu pada hari ini
ini berkaitan dgn kerja sampingan yg saya lakukan
mungkin maseh ramai yg tidak tahu
mungkin juga cube untuk tidak mengambil tahu
saya adalah agen insurans
saya mewakili great eastern
dan saya gemarkan mencadangkan plan 3 in 1
atau pon lebih tepat lagi
simpanan, perlindungan dan pelaburan
atau lebih dalam lagi
investment insurans

mungkin ramai yg tidak mengerti
sebab utama saya menjadi agen adalah bukan kerana wang
tp kerana mahu membantu
saya sudah merasa peritnya kehilangan seseorang yg menjadi tunggak keluarga
yg menjadi poket yg mempunyai wang untuk menyara perot saya
yg telah membiayai pengajian saya
yang tidak pernah menolak apabila saya berkata
"ayah, adik nak pensil warna yg boleh tukar2 kaler" pada saya umor 10 tahun
yg membawa durian sepenuh2 pajero ke mmu dan mengagihkan kepada pak guard di cyberia
yg memberi segala2nya yg saya perlu
pasti ramai tidak merasa bagaimana kehilangan sesorang yg anda sayang
amat amat sayang
yang menjaga anda sepenuh hati
tapi saya merasanya
ketika saya dipengajian tinggi lagi
mujurlah
ayah yg saya amat rindui dikala ini
telah meninggalkan rumah utk saya berteduh
dan kereta utk kami bergerak

jujurla dgn saya
adakah anda mahukan keluarga anda susah jika anda sudah tiada lg?
adakah anda mahu adik2 anda terkapai2 jika anda adalah tonggak keluarga
bagaimana pula yg sudah berkahwin?

mungkin ramai yg tidak memahami
mungkin saya yg tidak pandai menyampaikan ape yg terbuku dihati
kerana saya bukan penulis
tp hanya ingin berkongsi dgn sesiapa yg membaca
kita x kan tau bila masanya kite mungkin sakit
bila masanya kite mungkin accident
dan bila masanya kita mati

anda mungkin tidak paham
kerana penulisan saya amat terok
anda mahu bertanya?
call saya..
perempuan pada siang hari
dan jejaka pada lewat malam
hihi

No comments: