Thursday, March 26, 2009

Hepy Birthday Che Ema...

Maafkan saya che ema kerana tidak dapat meletakkan gambar anda buat masa ini disini.. Ya Benar! saya berada diopis utk mencari sesuap nasi atau lebih tepat lagi seperiuk nasi utk keluarga... sebelum saya melilau ke tempat lain baek saya kembali kepada tujuan asal saya menulis blog ini

Ya Benar sekali lagi.. ini berkenaan che ema... Ye Betol! che ema seorg yg baik hati.. tiada niat utk memuji ya... walaupon dulu pithcing nye sgt high dia tetap baek hati... diakhir2 sisa hidupnya ini, saya rasa sudah jarang dgr pitching nye yg amat tinggi.. Ya Betol, mungkin juga kerana saya tidak duduk serumah dgn nya lagi.. Ye Benar, dia adalah hosemate saya suatu masa dulu... Benar lagi, dia amat pandai berenang dan telah menjadi tok guru saya buat seketika... Benar dan Benar... dia memandu kerete yg amat menarik dan berwarna tertarik... Dan Lagi.. dia saya pasti dia amat seorg yg memahami walaupon kadangkala tidak diluahkan... yup! Tepat! dia adalah org aloq staq... benar2, saya suka tempat itu...saya pernah mnyuruhnya turun ke pekan rabu tetapi katanya dia tidak duduk diatas pekan rabu... mungkin dia duduk dibawah pekan rabu? maaf, saya tidak pasti... Rasanya kami sudah berkenalan hampir 6 tahun... Ye betul.. dia sudah bekerja... dan mungkin, saya tidak berapa pasti, dia agak pemalu org nye tp kalau anda sudah mengenalinya dia mungkin boleh menghampiri tidak malu... YA! anda tepat! dia boleh dgr org di rumah bawah membasuh baju di kala jam menunjukkan pukol 4 pagi... adakah dia meminati lelaki bijak seperti van diesel yg membawa subawu? hihi... Akhir kata... dia adalah rakan yg sangat baik dan saya sayangkan nye.. selamat hari jadi dan semoga kamu sentiase hepy dgn pipi kamu yg kembung ketika menagkap gambar dan sentiasa ceria dan tidak lagi dibelenggu masalah2 akibat kaum adam dan saya pasti kamu akan dapat yg terbaik di dalam hidop kamu tidak kira dalam apa jua bentuk pon.. selamat hari lahir...

3 comments:

ema nice said...

olo.......so shuwitttt....
thank u zahrah...
nak nangis..tp apakan daya...ku di ofis..
thanx la utk entry ini..sungguh menarik lagi tertarik...untung jugak baca blog mu setiap hari...ada plak entry ku...thanx zahrah..vin diesel??ya i like...!!~

me lovey wangers!!~

syndromeanaktengah said...

wuhuuuu...so schwittt.....ini mengukuhkan lagi frasa yang kita seringkali kongsi bersama.." Bersama Berganding Bahu, Menerajui Impian Yang Satu..Yang Jitu..Tunjuk AjarKu Sifu!"..eh, sory terpromote pulak..hahaha

apa2pon Njoyzz yaw!

tidoz said...

no wonder abu kat opis ko tu bgtau aku mata ko merah je sepanjang masa... terharu ye?
hihi

Berganding bahu cik nana?
mai sini kelana tolong aku keje
sambil lepak mkn..
malam2 kol 1 pagi ni la syiok lepak2 minum kat sini