Thursday, March 19, 2009

12 Cara Untuk Tahu Bahawa Anda Mencintai Seseorang

DUA BELAS:
Anda selalu bergayut dengan si dia sehingga larut malam dan apabila anda tidur anda masih fikir akan dia.

SEBELAS:
Anda sebenarnya berjalan dengan perlahan apabila anda dengannya.

SEPULUH:
Anda tidak merasa Ok apabila si dia berjauhan.

SEMBILAN:
Anda tersenyum apabila anda mendengar suara si dia.

LAPAN:
Apabila anda melihat kepada si dia,anda tidak nampak orang lain sekitar anda. Anda melihat hanya si dia..

ENAM:
Si dia adalah segala-galanya anda hendak memikirkan.

LIMA:
Anda menyedari yang anda tersenyum setiap masa anda melihat kepada si dia.

EMPAT:
Anda akan melakukan sesuatu untuk berjumpa si dia.

TIGA:
Manakala anda semasa membaca ini, terdapat seseorang dalam fikiran anda sepanjang masa.

DUA:
Anda telah begitu sibuk memikirkan si dia sehingga anda tidak perasan yang no TUJUH adalah tiada.

SATU:
Anda akan memeriksa semula di atas jika yang adalah benar dan kini anda akan tersenyum sendiri..

14 comments:

AdamSofiya :) said...

7. anda akan menjadi slow and slalu berkhayal jika bersame teman2..mcm pc khairiah..


wakakakaka~
upernye ini yang belaku kat z...

tidoz said...

wakakkakaka
demm u saff
hmm..
x la
manede kan?
ko jgn wut onar
errrr...
i hate u...

AdamSofiya :) said...

FINE...

u hate me?

i hate u toooooooo

tidoz said...

ngoi!
kameee hameee haaaaa!

AdamSofiya :) said...

huhu...

trust ur heart
and trust urself...

kuang3...

tidoz said...

uwahhhhh
chappyyy
sejak bile bertukar watak ni?
sejak bile amek alih kerjaya aku sebagai kounselor cinta ni?
pandainye.... ;)

AdamSofiya :) said...

wahahhaa...
ait sejak bile ko jd kounselor cinta?
aku taw ko nie financial advisor aku..ekekkeeke

hanya dewi2 cinta yang memahami...
ekekeke...

tidoz said...

ehhh?
bukan ek?
hahhhaha
tu la part time aku yg ko x tau
ahahhaha
financial advisor tu selingan je
hehehhe
dewi cinta kunun
cit poooraaahhhh

AdamSofiya :) said...

ahahhaa..
jeles?

okilaa..
ko pon leh jd dewi cinta tp kne jd "berani"

luahkan zed...luahkannnnnnnn!!!!!!

tidoz said...

aku cupid
aku just kene panahhhhh kan saje org itu
ahahhahaha
byk la ko saff ek?
sukenye ko...
gelak2!

AdamSofiya :) said...

ahahaha..
tibe aku tebayang ko bogel sambil pegang panah...

so syomelll
wakakakaka!

panah diri sendiri baru panah org lain...

tidoz said...

bongok!!!
ko mmg biruuuu
jgn sampai aku bertukar hijau

sakit wooo panah diri sendiri
huhu

AdamSofiya :) said...

hehe...
tibe2 aku terbayang ko jd princess fiona dalam cte shrek...shomel gak..hehe

itulah bnde yang ko kne laluinyaa
kesakitan...

tiada kebahagian tanpa kesakitan...pecayelah!

tidoz said...

kuang asam luuuuu!
i thought i was like cinderella
owwwwwwww
hahahha
errr
no pain no gain?
huhu
demmmm