Friday, November 6, 2009

Saya Jatuh Cinta Dengan Mereka

Tibe2 rase x reti nak upload gambar sbb dah lame x tulis blog
yeay! im back
sape x tgk cuci the musical lagi???
sila dapatkan tiket anda segera
ini adalah teater yg plg best yg pernah saya lihat
3 jam x berenti gelak sampai saket perot
tp saya pasti tiket murah dok depan dah habes
yg tgl tiket blakang atassss
sila jgn kemut utk teater ini sbb teater ini sgt best
so anda pasti tidak hampa walaupon terpakse beli tiket yg sedikit mahal

cuci the musical sgt menjauhkan perasaan tekanan saya lately
dan memberi harapan
cewahhh
siyes!
cite ini mmg bagus utk ditonton
sila la beli tiket sbb show akan berkair pada hari ahad ini

saya sgt series!
cite ini mmg sangat best
pelakon sgt best
suara maseng2 best x hengat
tarian je kot kalo dapat tarian cam impak maksima d musical will be so wow!