Monday, August 17, 2009

aqis convocation!

fuh... byk gile gamba.. penat sungguh ku uplaod... entry ini khas untuk aqis, tahniah ye cik aqis.. anda telah berjaya menjadi bijak seperti kakak2 anda 3 org ini.. bangga kan mempunyai kakak2 yg bijak dan boleh dicontohi.. ngeh2..
meri kite layan gamba2 ni...
ini gamba kami sefamily.. di belakang library di mmu.. pandai sungguh long's family mencari port.. berangin dan tidak ramai org... tangkap gamba pon cantik..


ini aqis n ibu.. sila bersabar.. anda akan saksikan muke aqis disetiap gambar.. sila bersabar.. ini adalah hari dia.. sila bg peluang.. sabar2...

opsss... ter upload pulak gamba ni.. gamba ni patot ade kat akhir skali.. sila ikot turutan la ajiq!!! jgn motong! uish! degil sungguh ajiq d kojeq ni


ok.. back tu normal.. ini aqis n kak long.. menyelit sebentar.. yg bunye matahari merah tu saya yg bg ye.. cantik kan? pandai kan saya memilih?.. trimas...


ni pulak kak ngah d pilih bunga lame2 sampai aku naek penat pegang aqilah yg maken berat itu.. next!


wahhhhhhhhh.. akhirnya muncul aku kakak yg comel dan bijak... trimas.. trimas.. ngeh2



boy d bongsu... jgn over dr aqis ye.. sila abes blaja cepat2 dan belanja kami shoping dgn gaji pertama anda.. trimas ye boy

ok.. ini tetamu khas... makcik yg diterbang khas dr taman medan utk menemani ibu didalam dewan sbb kami yg bijak ni x mau masok dewan... semuanye nak dtg lambat ke majlis.. tq makcik kerana jadi penyelamat sebelum dipakse ibu masok ke dewan..


kak long's family...



kak ngah's family....



d bujang's.. hihi

d makcik's



owh.. siape ini? errr... sila tya pada aqis.. ngeh2.. ishk.. kami x dapat saksikan drama kerana drama dibatalkan.. pelakon utama ke-2 lambat bgn.. ngeh2.. selamat ko aqis!

3 comments:

kasehDANpercaya said...

HAHAHA.

kiss dah berpunya.

HAHAHA.

Coklat Stroberi :) said...

nampaknye entri ko lagi banyak tgh que...huhu!

syazlysya said...

Haha... penat je aku standby video cam, ingat kot leh dpt award Fest Film Malaysia...ekeke... Hero no 2 fail la... adei....