Thursday, August 5, 2010

lala oh lala

Let me introduce you to one of the comelssssss creature..
Memperkenalkan..... Lala namanye...


jgn tya jantina sbb tuan punye baru yg bername che em pon x tau..
lebat sgt bulu sampai x nampak...

last week p kenduri adik amy bertunang kat batu pahat..
so sambil tu buat aktiviti menculik kucing mengambil anak angkat untuk che em..
tuan asal adalah adik amy...
nama dia lala... nama unisex sbb x tau jantan ke betina
kami telah bawak dia menaiki kereta avanza org anak 5 je yg bawak drpd batu pahat ke cheras...
lala tido sejajar dgn aku tido dlm kereta...

asal : mak bapak dia dah dapat permenant resident kat batu pahat.. nama mak bapak dia elmo n mimi... negara kelahiran elmo n mimi ukraine..
jauhhhhhhhhh tuuuuuuuuuuuuuuuu
sape nak dapat anak mix boleh kawen kan dgn elmo... elmo gagah.. kalo x silap dah ade 9 org anak.. tp semuanye telah dibahagi2kan kepada rakyat jelata batu pahat... tgl sekor je peneman elmo n mimi, si bubu.. bubu dah besar dan sgt gebuuuuuu...

8 comments:

Boy said...

i want one!!!!!

tidoz said...

r u sure?
do u think that mom will allowed that creature in our house?
i don think so..
uhuk..
aku pon nak 1 gak

safrine said...

betul ke nak? i ade kucing tebuang kat estate...bulu panjang ok!

tidoz said...

x mau..
eee...
nak kucing luar negara!

Amy said...

alololo..comelnye lala..sudah x comot..hihi..

tidoz said...

lala tu kalo dok ngan ko je comot amy..

Anonymous said...

aku nak gak.. tapi aku nk betina.. nak kawenkan ngn kucing aku..

si bulat said...

comeynya lala chong niiii