Thursday, May 27, 2010

Pakcik Emo Nasi Goreng Sotong

tujuan saya ketika sampai di kedai makan hanya 1
iaitu memenuhkan perut yg lapar tidak mkn seharian sbb malas nak bgn dr katil dan melayan dexter

TAPI.....

kenape saya sgt tension makan dikedai pakcik emo ini?
sapela makhluk Allah yg bawak saya p kedai ni...

mane ade tokey kedai mkn yg garang??
ini 1st time jumpe
siap bley marah2 customer

"itu sbb aku dtg lambat, nak soh ko pk nak order ape.. ni buang masa aku nak tunggu ko pk.."

"kenape ko dok jauh sgt? susah aku nak anta mknn"

"ni, tangan aku tgh bz ni"

bla bla bla bla bla

alih2 kami hanya menikus sbb takot kene marah tgk sume org kat kedai tu kene marah sampai nak soh kire pon takot nak panggil...

6 comments:

Amy said...

haha..garang sgt ke jet abg emo nih ?? teringin btol la aku nk jumpe abg emo yg menjadi sebutan tuh..

tidoz said...

HA!SGT EMO! x bley lawan ok.. nanti x dapat makan nasi...

Boy said...

gile pelik!

AdamSofiya :) said...

haha...pakcik mano lah yang emo tuh..mesti arituh gaduh ngan bini die,,haha...kasihan!

tidoz said...

hari2 gadoh ngan bini kot

Anonymous said...

ni ke yg nana kata abg emo tu? kalo marah camtu, kompem tade aku nk dtg.. takot siot.. sbb aku suka pk lama nak mkn.. duk jauh pon kena marah..baik takyah letak meja jauh2 cmtu. huhu..