Thursday, April 1, 2010

10 cases or 5 cars

ha!
tu la
mase berjanji x hengat
kan dah penin nak pk cane nak completekan task
cari 10 org before mid may or kene basuh 5 bijik kete
da la masing2 x de kete kecik
yg peliknye aku sorg kene.. nape org laen x kene?
uhuhuhu..

yg laen2 terpaksela layan je tiap kali aku ckp
"jom join investment kat GE"
" jom amek medical card kat GE"
"wut la anak ko nye investment education ngan aku"
" nak beli umah eh? amek MLTA/MRTA dr aku eh"
"nak sejuta x mase pencen? jom start saving"
"nak protect income ko x? jom!"

ha! ape tunggu lagi???? cepat menyimpan ngan aku... kalo x turun ramai2 basoh kete!

4 comments:

AdamSofiya :) said...

ahahaha...boleh takde hal.satu kete rm50 jerk! ok?

tidoz said...

cis.. baek aku upah bangla.. br 8 henget!

Boy said...

nak tgk ko basuh kete..
nnt ak bwk kamera

tidoz said...

kuang asam lu