Friday, May 15, 2009

hoki

saya sgt emo semalam
kenape?
sbb secara x sengaja saya telah saksikan perlawanan hoki antara malaysia menentang pakistan
saya sgt gembira pada mulanya
walaubagaimana pon saya merasa amat geram selepas itu
ini kerana malaysia telah kalah 4-2

sewaktu sedang menonton hoki
tibe2 saya teringat dizaman persekolahan saya
sewaktu berada didarjah 6
ada perlawanan hoki diantara class
so saya telah mewakili class saya dan kami sampai keperingkat akhir
di perlawanan akhir kami telah seri dan untuk menetukan juara kami perlu melakukan pukulan penalti
selepas 3 pukulon kami masih seri dan seorg demi seorg dari kami mengambil penalti
tp keputusan maseh seri
setelah habes semua pemain ambil penalti kami terpakse mengulang semula penalti
jadi disitulah saya
dgn gabranya
untuk kali kedua mengambil penalti
dan dgn sekuat hati menjungkit bola hoki menggunakan kayu hoki ditangan
dan
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
yeay!
sampai hari ini saya masih ingat perasaan dan gambaran pada hari tersebut
jaringan yg menjadikan class kami sebagai juara
dan saya rindukan untuk bermain netball, bola baling dan ping pong
kerana saya adalah kelahiran terbaik untuk sukan2 tersebut(cewah).. saya sgt rindukan nyeeee

No comments: