Thursday, February 12, 2009

Hari Ini...

Hari ini aku tidak mengejutkan sesiape...
Hari ini aku memandu sendirian...
Hari ini aku TERPAKSE turun ambil pass sendiri...
Hari ini aku naik lif seorang diri...
Hari ini aku tidak turun breakpest...
Hari ini aku melangkah ke opis seorang diri...
Hari ini aku pergi ke toilet seorang diri...
Dan hari ini aku bakal blk seorang diri...
Dan hari ini juga permulaan aku seorang diri...
Dan hari ini akan menjadi sama seperti lain-lain hari...
Dan hari ini aku TERMENUNG memikirkan diriku yg masih SINGLE...
** Single tu lah main thing yg aku nak bgtau sebenanye.... ekekekke... kot2 la sape nak ngorat kan... ahahhahahah

SELAMAT PENGANTIN BARU CHAPPY!!!

8 comments:

ema nice said...

alalallala...kesian dia....

tidoz said...

uwaaaaaaaaaaaaaaa

syndromeanaktengah said...

sepi itu indah z,jangan risau..aku dah pernah melaluinya.tuh ema nice kan ada dan boleh jadik protoge terbaik...:p

tidoz said...

uwaaaaaaaa
kamu2 sangat baek manyapot saya
uwaaaaaaaaa

ema nice said...

tgk nana...kau mmg baik ...baik gila kau...sesuai la tu...alalalla :P

tidoz said...

korg dua mmg BAEKKKKKKKK
jgn sampai aku laga pale dedua org.. bak ic n name parents korg... dedua degil!

syndromeanaktengah said...

aku baik? mana mungkin?pleasant ya la kott..hahaha..alala z,aku asek lupa jer la nak minta ic parents aku..ko je la text mak aku mintak,senang ceter..:p

tidoz said...

siyes?
bak sini no hp mak ko
sambil menyelam minum air..
aku ley tya dia nak cari menantu skali x?
ahahahha
aku sudi je
wakkakakakak