Wednesday, October 8, 2008

kronologi raye (hihihihi)

seminggu yg memenatkan dan best
hehehhe

ari ahad (28/9/2008)
buke pose ngan cecoet 2 org tu n ibu dekat butter prawn (yummy)
pastu p meredah jalan tar
huhu
gile ramai org
aku pon x tau nape aku sanggup redah
akhirnya beli tshirt je bukan beli baju raye pon
pastu blk umah angkut beg sume dlm kol 12 malam gerak blk mlake
kat ayer keroh p sahur then blk umah nenek
yeay!
sampai jugak akhirnya

ari senin (29/9/2008)
nothing much yg nak diceritakan
just p bawak cecoet aqis p public mutual tok renew kad dia as agen unit trust
then bawak nenek carik sarung kusyen
pecaye ke x pecaye
1 melake pusing sume sarung kusyen abes
org mlake ni mmg sume tukar sarung kusyen kot
huhu

ari selase (30/9/2008)
kol 5.15 da bgn sahur
byk gile aku makan sbb tau dah sure aku plg rajen arini
hihihihih
pas suboh je terus p pasar kat pekan beli ayam
pastu p pasa mlake pulak beli santan n segala macam bende lg
sampe umah cuci ayam, goreng ayam, cuci daging
rase cam nak cuci pakai fab buku jek
ekekkekeke
pastu kol 12 dah landing atas tilam
aku tido sampe kol 3
ekekkekeke
best2
bgn2 je tgk x siap masak lg
ghopenye blander rosak
terpakse p beli baru
ptg sket aku dah start ngadap baby panda cumel ku
semnagat gile basuh
siap ade pembantu yg bername ajiq
errr
bantu la sgt
maken basah baju aku ade la


ni lah panda itam cumel aku... berkilat kan... Tq ajiq tolong mak uda basuh kete...

ari rabu (1/10/2008)
yeayyyyy!!!! raye!!!!
bgn mandi semayang sunat raye
pastu p semayang kat ayer keroh
blk terus serbu ketupat
sedap gile sambal ayam
teke2 brp ketol aku mkn
ekekkeke
pastu sesi amek gambar n bermaaf maafan

ni gambar kitorg 1 family with nenek... cam biase 2 org baby itu asyik melalak aje


ni gambar kak long n family... irfan x mau pakai samping n songkok... susah beol budak kecik ni

ni kak ngan n family.... ROCK ON!!!

ni ajiq n afiq yg sume rumah pon dorg tawaf sampai 50 kali sambl pegang pistol
penin aku



ni kitorg tanpa abg2 ipar... hehehhe.. abg2 ipar d photographer
hehehhehe..


ni mak uda yg cumel with ajiq n afiq... ingat senang nak tangkap 2 org budak ni? batery dorg x penah abes

last skali ni afiq yg x nak gerak langsung dr kerusi sbb dia takot melecun(mercun) n cat... huhu... x hero langsung afiq ni

No comments: